خلاصه کتاب کاتلر در مدیریت بازار

0تومان

خلاصه کتاب کاتلر در مدیریت بازار

نویسنده: فیلیپ کاتلر

مترجم: دکتر عبدالرضا رضای ینژاد

تعداد صفحات : ۳۵

نوع فایل : pdf

خلاصه کتاب موجود با هدف کمک به دانشجویان و مدیران ارشد بنگاه های اقتصادی تهیه و تنظیم شده است.گرداورندگان در این خلاصه کوشیده اند تمام نکات اصلی و کاربردی را با طبقه بندی مناسب و حفظ انسجام مطالب در اختیار مخاطبان خود قرار دهند.

امید است این خلاصه مورد توجه شما قرار بگیرد.

 

توضیحات

خلاصه کتاب کاتلر در مدیریت بازار

مقدمه:مردم و کس ب وکارها نم ی دانند که با ورود به ه زاره سوم میلادی به پیشواز چه چیزی م یروند. نه تنها بادگرگونی ها، که با افزایش شتاب آنها هم روب ه رو هستیم . شرکت ها از اینکه بازارهایشان هر چند سال یک باردگرگون می شود غافلند . خوب که بنگریم، دو دسته شرکت در صحنه م ی بینیم: آنهایی که دگرگونی ها رامی پذیرند و آنهایی که نابود می شوند.دو نیروی پر توان چشم انداز اقتصادی امروز را م ی سازند. فن آوری و جهانی شد ن . در کنار فن آوری وجهانی شدن، نیروهای دیگری هم به شک ل دهی اقتصاد سرگرمند، مقررات زدایی یکی از آنهاست . یک نیرویتحول آفرین دیگر، خصوصی سازی اس ت . بسیاری از شرکت ها وسازمان های وابسته به بخش دولتی و همگانیبه امید برخوردار شدن از مدیریت و کارایی بهتر، به بخش خصوصی واگذار می شوند. از آنجائی که شتاب دگرگونی ها بسیار زیاد است، توان همراه شدن با آن به یک امتیاز رقابتی و نقطه قوت
تبدیل می گردد. توان ” دگرگونی پذیری ” به توان ” خودآموزی” نیاز دارد . جای شگفتی نیست که شرکت هاییهمچون کوکاکولا، جنرال الکتریک، در سازمان خود معاون مدیرعامل در (دانش، یادگیری، خردمندی ) ایجادکرده اند. در جدول زیر وضعیت شرک ت ها در دوره انتقال ارائه می گردد . این جدول رهیافت هایی برای کارآمدی و سود بیشتر در دوران کنونی را توضیح م یدهد در کتاب خلاصه کتاب کاتلر در مدیریت بازار

 

نویسنده: فیلیپ کاتلر

مترجم: دکتر عبدالرضا رضای ینژاد

 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خلاصه کتاب کاتلر در مدیریت بازار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *