توضیحات
سمینار در مسائل جاری مدیریت
ابزارها و مفاهیم کلیدی مدیریت (۱۰ مفهوم کلیدی)
منظور وضعیت یا موقعیتی است که بنا به هر دلیلی ، مشتری در قبال فروشنده از قدرت بالایی برخوردار باشد. به طور کلی این نیروها قدرت مذاکره مشتری را معین می کنند . بنابراین باید به مشتریانی که مقدار زیادی خرید انجام می دهند ، تخفیف داد ؛ چرا که آنها این قدرت را دارند که از دیگران خرید کنند .
مباحث :
اصول چهارده گانه فایول پنج نیروی رقابتی پورتر
نقشه ذهنی Main Map تحلیل شناخت SWOT
آمیخته بازاریابی ۴P زنجیره ارزش
BCG مزیت رقابتی
هفت S مککینزی نقطه سربهسر Break even point
پاور پوینت
سمینار در مسائل جاری مدیریت
ابزارها و مفاهیم کلیدی مدیریت (۱۰ مفهوم کلیدی)
تعداد اسلاید ها : ۵۷
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.