توضیحات
تحقیقات بازاریابی و مدیریت بازاریابی صادرات
مقدمه:با توجه به خلاصه کتاب تحقیقات بازاریابی و مدیریت بازاریابی صادرات هر مؤسسه تجاری با توجه به اندازه خود دارای یک اداره تبلیغات می باشد.هر چه هزینه بیشتر باشد احتمال بکارگیری مؤسسات تبلیغاتی بیشتر است.با توجه به عواملی نظیر مقیاس توسعه، منابع مالی در دسترس شرکت صادر کننده جهت برقراری یک طرح تبلیغاتی مؤثر، تجربه کار گزار تبلیعاتی با محصول یا محصولات مشابه، وسعت بهره گیری از تلویزیون و تبلیغات جراید، اعتبار کلی کارگزار، نمود تجسمی محصول و میزان پذیرش طرح پیشنهادی کارگزار برای برنامه ارتباطی مؤسسه کارگزار تبلیغاتی را انتخاب می کنند در کتاب تحقیقات بازاریابی و مدیریت بازاریابی صادرات.
مباحث تحقیقات بازاریابی و مدیریت بازاریابی صادرات :
تعریف و تنظیم مسأله
هدف عمده تحقیقات بازاریابی
تصمیم گیرنده و محیط اطراف آن
مسیرهای عملیاتی جانشین
اهداف تصمیم گیرنده
پیامدهای مسیرهای عملیاتی جانشین
نویسنده:خلاصه کتاب تحقیقات بازاریابی و مدیریت بازاریابی صادرات به کمک دانشجویان کارشناسی ارشد واحد ری تهیه شده است.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.