توضیحات
طراحی و ارزیابی یک ایفای نقش آنلاین در مدیریت تعارض
هدف: هدف مقاله طراحی و ارزیابی یک ایفای نقش آنلاین در مدیریت تعارض معرفی ایفای نقش آنلاین از طریق مسائل کلیدی و مرور مقالات و منابع در خصوص چگونگی طراحی و به کارگیری ایفای نقش آنلاین هنگام طراحی مدیریت تعارضات است. طراحی / روش/ دستیابی: با در نظر گرفتن موضوعات کلیدی مشخص در بررسی مقالات و منابع، ایفای نقش در مدیریت تعارض طراحی و ارزیابی شده است. این اطلاعات از طریق بررسی یادگیری ادراکی، مشارکت و رضایتمندی جمع آوری شده است.
یافته ها: در کل اکثر دانش آموزان احساس می کردند که ایفای نقش را آموخته و در آن شرکت کرده اند. بیشتر یافته های قطعی این بوده است که دانش آموزان از تجربه ی ایفای نقششان راضی بوده اند.
محدودیت های تحقیق/ مفهومات ضمنی: محققان سعی دارند ابعاد و مقیاس موفقیت را در ایفای نقش آنلاین گسترش دهند. مقیاسهایی که به منظور ارزیابی یادگیری ادراکی، مشارکت و رضایتمندی از ایفای نقش بدست آمده قابل گسترش و آزمایش است و تاثیرات آن بر یادگیری نیاز به واکاوی بیشتر دارد.
مفاهیم کاربردی: توصیه شده است که معلمان مسائل کلیدی مشخص طرح ایفای نقش آنلاین را در گزارش ذکر کنند. به نظر می رسد تشویق دانش آموزان برای تفکر و تامل، مطالعه و تحقیق بیشتر در رابطه با ایفای نقش آنلاین مهمترین چالش است.
اصالت/ ارزش: همکاری آنلاین مفیدتر از چشم انداز یادگیری اینترنتی مطرح شده است. اگر چالش بر سر پژوهش و تمرین به منظور یادگیری نحوه گسترش فعالیتهی یادگیری اینترنتی گروهی است. این مقاله بر این موضوع متمرکز شده است که چگونه می توان ایفای نقش آنلاین را طراحی و ارزیابی کرد.
سر فصل ها :
مقدمه ایفای نقش آنلاین مرور مقالات و متون
طراحی یک نقش آنلاین در مدیریت تعارض ارزیابی ایفای نقش آنلاین
نتایج و تحلیل ها آموختن ادراکی
مشارکت ادراکی رضایت ادراکی
نتیجه گیری / محدودیت ها و تحقیق های دیگر
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.