توضیحات
اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا، سنگاپور و چین
این تحقیق سوابق و پیامدهای اعتماد مصرف کننده را در آمریکا ، سنگاپور و چین بررسی می کند. نتایج نشان می دهد که شهرت و اطمینان سیستم یک فروشنده اینترنتی و گرایشی طبیعی مشتری به اعتماد به طور قطعی مربوط به اعتماد مشتری می باشد. اعتماد مشتری رابطه مثبتی با طرز تلقی و رابطه منفی با ریسک مشاهده شده دارد. مفاهیم مورد بحث قرار گرفتند.
سر فصل ها :
مقدمه
مدل تحقیق و فرضیات
ویژگیهای اعتماد کنندگان
نتایج
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.