توضیحات
بررسی رابطه هوش هیجانی وسبک رهبری مدیران مدارس دوره متوسطه
تحقیق حاضرباهدف بررسی رابطه هوش هیجانی وسبک رهبری مدیران مدارس دوره متوسطه انجام شده است.روش تحقیق به کاررفته دراین پژوهش،توصیفی ازنوع همبستگی بوده است.جامعه آماری این پژوهش کلیه مدیران ودبیران نواحی آموزش وپرورش شهرمشکین شهر بود که به ترتیب بالغ بر105 و 1150 نفر می باشند وازاین تعداد،42نفر مدیر و 252 نفر دبیر،به صورت تصادفی طبقه ای به عنوان نمونه تحقیق انتخاب شدند.ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه هوش هیجانی سیبریا شرینک وپرسشنامه سبک رهبری بوده است.به منظور تجزیه وتحلیل داده ها،علاوه بر استفاده از شاخص های آمار توصیفی،ازروش های آمار استنباطی ضریب همبستگی پیرسون،رگرسیون آزمونt مستقیل وتحلیل واریانس یکراهه استفاده شده است.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.