توضیحات
ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺑﺎﺯﺍﺭ
ﻣﺮﺩﻡ ﻭ ﻛﺴﺐ ﻭﻛﺎﺭﻫﺎ ﻧﻤﻲ ﺩﺍﻧﻨﺪ ﻛﻪ ﺑﺎ ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻪ ﻫﺰﺍﺭﻩ ﺳﻮﻡ ﻣﻴﻼﺩﻱ ﺑﻪ ﭘﻴﺸﻮﺍﺯ ﭼﻪ ﭼﻴﺰﻱ ﻣﻲ ﺭﻭﻧﺪ. ﻧﻪ ﺗﻨﻬـﺎ ﺑـﺎ ﺩﮔﺮﮔﻮﻧﻲ ﻫﺎ، ﻛﻪ ﺑﺎ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﺷﺘﺎﺏ ﺁﻧﻬﺎ ﻫﻢ ﺭﻭﺑﻪ ﺭﻭ ﻫﺴﺘﻴﻢ ﺷﺮﻛﺖ ﻫﺎ ﺍﺯ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﻫﺮ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻝ ﻳﻚ ﺑﺎﺭ ﺩﮔﺮﮔﻮﻥ ﻣﻲﺷﻮﺩ ﻏﺎﻓﻠﻨﺪ ﺧﻮﺏ ﻛﻪ ﺑﻨﮕﺮﻳﻢ، ﺩﻭ ﺩﺳﺘﻪ ﺷﺮﻛﺖ ﺩﺭ ﺻﺤﻨﻪ ﻣﻲﺑﻴﻨﻴﻢ: ﺁﻧﻬـﺎﻳﻲ ﻛـﻪ ﺩﮔﺮﮔـﻮﻧﻲ ﻫـﺎ ﺭﺍ ﻣﻲ ﭘﺬﻳﺮﻧﺪ ﻭ ﺁﻧﻬﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﻣﻲ ﺷﻮﻧﺪ. ﺩﻭ ﻧﻴﺮﻭﻱ ﭘﺮ ﺗﻮﺍﻥ ﭼﺸﻢ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩﻱ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺭﺍ ﻣﻲﺳﺎﺯﻧﺪ. ﻓﻦ ﺁﻭﺭﻱ ﻭ ﺟﻬـﺎﻧﻲ ﺷـﺪﻥ ﺩﺭ ﻛﻨـﺎﺭ ﻓـﻦ ﺁﻭﺭﻱ ﻭ ﺟﻬﺎﻧﻲ ﺷﺪﻥ، ﻧﻴﺮﻭﻫﺎﻱ ﺩﻳﮕﺮﻱ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺷﻜﻞﺩﻫﻲ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩ ﺳﺮﮔﺮﻣﻨﺪ، ﻣﻘﺮﺭﺍﺕ ﺯﺩﺍﻳﻲ ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎﺳﺖ ﻳـﻚ ﻧﻴـﺮﻭﻱ ﺗﺤﻮﻝ ﺁﻓﺮﻳﻦ ﺩﻳﮕﺮ، ﺧﺼﻮﺻﻲﺳﺎﺯﻱ ﺍﺳﺖ ﺑﺴﻴﺎﺭﻱ ﺍﺯ ﺷﺮﻛﺖ ﻫﺎ ﻭﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻫﺎﻱ ﻭﺍﺑﺴﺘﻪ ﺑﻪ ﺑﺨﺶ ﺩﻭﻟﺘﻲ ﻭ ﻫﻤﮕﺎﻧﻲ ﺑﻪ ﺍﻣﻴﺪ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩﺍﺭ ﺷﺪﻥ ﺍﺯ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺑﺎﺯﺍﺭ و ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻭ ﻛﺎﺭﺍﻳﻲ ﺑﻬﺘﺮ، ﺑﻪ ﺑﺨﺶ ﺧﺼﻮﺻﻲ ﻭﺍﮔﺬﺍﺭ ﻣﻲ ﺷﻮﻧﺪ. ﺍﺯ ﺁﻧﺠﺎﺋﻲ ﻛﻪ ﺷﺘﺎﺏ ﺩﮔﺮﮔﻮﻧﻲﻫﺎ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺯﻳﺎﺩ ﺍﺳﺖ، ﺗﻮﺍﻥ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺷﺪﻥ ﺑﺎ ﺁﻥ ﺑﻪ ﻳﻚ ﺍﻣﺘﻴﺎﺯ ﺭﻗﺎﺑﺘﻲ ﻭ ﻧﻘﻄﻪ ﻗﻮﺕ ﺗﺒﺪﻳﻞ ﻣﻲ ﮔﺮﺩﺩ. ﺗﻮﺍﻥ ﺩﮔﺮﮔﻮﻧﻲ ﭘﺬﻳﺮﻱ ﺑﻪ ﺗﻮﺍﻥ ﺧﻮﺩﺁﻣﻮﺯﻱ” ﻧﻴﺎﺯ ﺩﺍﺭﺩ ﺟﺎﻱ ﺷﮕﻔﺘﻲ ﻧﻴﺴﺖ ﻛﻪ ﺷـﺮﻛﺖ ﻫـﺎﻳﻲ ﻫﻤﭽﻮﻥ ﻛﻮﻛﺎﻛﻮﻻ، ﺟﻨﺮﺍﻝ ﺍﻟﻜﺘﺮﻳﻚ، ﺩﺭ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﻣﻌﺎﻭﻥ ﻣﺪﻳﺮﻋﺎﻣﻞ ﺩﺭ ﺩﺍﻧﺶ، ﻳـﺎﺩﮔﻴﺮﻱ، ﺧﺮﺩﻣﻨـﺪﻱ ﺍﻳﺠـﺎﺩ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ. ﺩﺭ ﺟﺪﻭﻝ ﺯﻳﺮ ﻭﺿﻌﻴﺖ ﺷﺮﻛﺖ ﻫﺎ ﺩﺭ ﺩﻭﺭﻩ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻣﻲ ﮔـﺮﺩﺩ ﺍﻳـﻦ ﺟـﺪﻭﻝ ﺭﻫﻴﺎﻓـﺖ ﻫـﺎﻳﻲ ﺑـﺮﺍﻱ ﻛﺎﺭﺁﻣﺪﻱ ﻭ ﺳﻮﺩ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺩﺭ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻛﻨﻮﻧﻲ ﺭﺍ ﺗﻮﺿﻴﺢ ﻣﻲ ﺩﻫﺪ.
سر فصل ها :
ﻛﺎﺭﻫﺎ ﺩﺭ ﺩﺭﻭﻥ ﺷﺮﻛﺖ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﻲ ﮔﻴﺮﻧﺪ
ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻧﻴﺎﺯﻫﺎ ﺍﺯ ﺑﻴﺮﻭﻥ ﺗﺄﻣﻴﻦ ﻣﻲ ﮔﺮﺩﺩ
ﻣﻌﻴﺎﺭ ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﺷﺨﺼﻲ ﺍﺳﺖ
ﺩﺭ ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ، ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﻫﺪﻑ ﻣﻲ ﮔﺬﺍﺭﻧﺪ
ﻣﺴﺘﻘﻞ ﻛﺎﺭ ﻣﻲ ﻛﻨﻨﺪ
ﻛﺎﺭﻫﺎ ﻭﻇﻴﻔﻪ ﺍﻱ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﻲ ﮔﻴﺮﻧﺪ
ﻛﺎﺭ ﻓﺮﺁﻳﻨﺪﻱ ﺑﺎ ﺗﻴﻢ ﻫﺎﻱ ﭼﻨﺪﻛﺎﺭﻩ
ﭘﻴﺮﻭﻱ ﺍﺯ ﻳﻚ ﺍﻣﺘﻴﺎﺯ ﭘﺎﻳﺪﺍﺭ ﺭﻗﺎﺑﺘﻲ
ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ ﮔﺬﺍﺭﻱ ﺩﺭ ﭘﻲ ﺍﻣﺘﻴﺎﺯﻫﺎﻱ ﻧﻮ
خلاصه کتاب
نویسنده : ﻓﻴﻠﻴﭗ ﻛﺎﺗﻠﺮ
ﺑﺮﮔﺮﺩﺍﻧﻨﺪﻩ: ﺩﻛﺘﺮ ﻋﺒﺪﺍﻟﺮﺿﺎ ﺭﺿﺎﻳﻲ ﻧﮋﺍﺩ
فرمت : pdf
تعداد صفحات : 35
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.